Noorderpoort Logo Gebouw 01

Klachten

Ben je niet tevreden over je lessen? Heb je een klacht over de examinering? Of voel jij je niet prettig of onveilig op school? Dat is vervelend. Blijf er niet mee rondlopen, maar doe er iets aan. We zullen ons best doen om samen een oplossing te vinden.

Wat adviseren we?

Bespreek je klacht eerst met je docent, begeleider en/of de teammanager. Wil je in gesprek met een onafhankelijk persoon? Dan kun je een beroep doen op de ombudsman van Noorderpoort.

Maak duidelijk waar je ontevreden over bent en welke oplossing jij graag wilt.

Komen jullie er samen niet uit? Leg je klacht dan voor aan de directeur van de school. Gebruik daarvoor onderstaand formulier. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.

Ombudsman

Zit je ergens mee, of heb je een klacht gerelateerd aan Noorderpoort? Dan kun je ook een beroep doen op de ombudsman. De ombudsman geeft informatie over relevante regelgeving, procedures, rechten en plichten. 

De ombudsman is wegens omstandigheden niet bereikbaar tot aan de start van het schooljaar 2022-2023. Tot die tijd kun je als student contact opnemen met de interne vertrouwenspersonen en als medewerker met de externe vertrouwenspersonen.

Klachtenformulier