Noorderpoort Logo Gebouw 01

Klachten

Ben je niet tevreden over je lessen? Heb je een klacht over de examinering? Of voel jij je niet prettig of onveilig op school of op je werk? Dat is vervelend. Blijf er niet mee rondlopen, maar meld het ons! We zullen ons best doen om samen een oplossing te vinden.

Wat adviseren we?

Bespreek je klacht eerst met je docent, begeleider of de teammanager. Komen jullie er samen niet uit? Leg je klacht dan voor aan de directeur van de school of dienst. Gebruik daarvoor onderstaand formulier. Maak duidelijk waar je ontevreden over bent en welke oplossing jij graag wilt.

Ga je liever in gesprek met een onafhankelijk persoon? Dan kun je een beroep doen op de ombudsman van Noorderpoort.

In alle gevallen wordt je klacht vertrouwelijk behandeld.

Ombudsman

Als je ergens mee zit, of als je een klacht over Noorderpoort hebt, dan kun je ook een beroep doen op de ombudsman. De ombudsman geeft informatie over regelgeving, procedures, rechten en plichten. Je kunt ook bij de ombudsman terecht voor klachten over school, studie, stage of werk. 

De ombudsman van Noorderpoort is Joke Genee. Je kunt haar op werkdagen tussen 10:00-15:00 uur bereiken via:

Klachtenformulier

Wil je je klacht voorleggen aan de directeur van de school of dienst? Gebruik daarvoor onderstaand klachtenformulier.

Klachtenformulier